tisdag 4 maj 2010

Vi lottar ut en bikini

Badsäsongen börjar så småningom och det är bra att ladda med nya badkläder.
Vi har fått nya bikinis från Obsessive. Och dom är så snygga att vi har bestämt oss att fira det med att lotta ut en bikini- Litchi bikini i rosa.
I binkinin ingår tre delar: en mjuk halterneck behå med knyt i nacken och spänne bak, trosa och V-strig. Alla delar är fodrade. Små dekorativa blommor-rosor i satin på framsidan av trosan och i mitten på bh. Finns i storlekar XS-L.

För att vara med utlottningen lägg en kommentar här (då har du en röst), lägg inlägg på din blogg om utlottningen och länka hit (då får du två röster).
Vi respekterar naturligvist att någon vill vara anonym eller har inte någon blogg. Då kan du lägga en kommentar här med dina initialer och skicka ett mail till oss på info@kleio.se med ditt (att vi vet vilka initialer är dina) namn som bekräftelse på att du är med (då har du en röst).
Vi lottar ut den lycklige - måndagen den 17 maj.
Lycka till!
Vill du vara på den säkra sidan finns bikini att köpa här.

21 kommentarer:

  1. Underbar bikini som skulle göra min underbara fru så glad. Som vanligt lyckade inköp från Kleio.

    SvaraRadera
  2. hmmm, missade initialerna, de är JB

    SvaraRadera
  3. Finna grejer som vanligt från Kleio.


    DC

    SvaraRadera
  4. Jag skulle väldigt gärna vilja vinna denna snygga bikini. Jag och killen firar snart 2 år tillsammans och har bokat hotell med bad. Det hade varit kul att dyka upp i denna bikini!

    H.B

    SvaraRadera
  5. En snygg bikini som jag kan vinna och kul att vara snygg i!Det är även en sporre för mig att ta tag i träningen nu efter jag fått mitt femte barn för tolv veckor sedan! H.J

    SvaraRadera
  6. Skulle roligt att vinna denna och nåt här i livet.Speciellt nu är det är jobbigt med allt.
    Sommaren skulle bli så mycket roligare med en ny.

    SvaraRadera
  7. JAg har tränat sen ett halvår tbx..å riktigt kämpat med min träning då jag aldrig gått på GYM förut!!Min pappa avled i cancer för ett år sedan å allt har varit jätte tungt!!Har beställt en resa och hoppas på att få ha denna nya bikini på mig :o)

    SvaraRadera
  8. Grym Bikini som glänser lätt över sommarens stränder 2010,något man för drömma om och med säkerhet lägga till på önskelistan,..

    SvaraRadera
  9. Snygg bikini! Lagom till sommaren!

    SvaraRadera
  10. Är gärna med och tävlar om denna fina, rosa bikini. Har tyvärr ingen blogg. Men om jag vinner är det en storlek S som gäller :)
    johannaohlsson93@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  12. Jag är med.
    jagharensvartstrumpa__@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Hej ooo vilken fin bikini:D
    tyvärr har jag ingen blogg:(
    Men jag kan lova att om jag fick denna fina bikini så skulle jag alltid ha den på stranden:D
    Jag har inte ens en kille! Kanske lyckas man fånga en pojkes intresse i denna fina bikini?:D
    Ni kan räkna med att om jag får denna fina bikinidröm, så kommer ni få en bild inskickad till er så ni får se det färdiga resultatet!!

    SvaraRadera
  14. jag har tyvärr ingen blogg så jag slänger iväg ett mail också :) storlek S min mail: isabellawilhelmsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Grymt snygg! Skulle passa perfekt på mig! :)
    Storlek Small

    SvaraRadera
  16. jag är med och tävlar :D

    Jag har länkat: http://sofieantonsson.blogg.se/2010/may/tavlar-om-bikini.html

    Mvh Sofie Antonsson mail: soffan_580@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag är med och tävlar :) Bikinin var suuper söt!

    Jag har länkat till tävlingen i min blogg:
    www.martinaedwin.blogg.se

    Jag heter Martina Edwin, fina.martina@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Grymt snygg, jag är gärna med och tävlar och har länkat här http://kashayatavlar.blogspot.com/2010/05/tavla-om-bikini.html

    kashayasblogg@yahoo.com

    Håller tummarna stenhårt, fyller år den 19:e och jag kan inte komma på mycket som skulle göra mig gladare än att vinna den där läckra bikinin.

    Åsa Lindberg

    SvaraRadera
  19. Oj nu upptäckte jag att jag glömde skriva vilken storlek jag har, haha! Jag har storlek s i alla fall.

    SvaraRadera
  20. jag är jättegärna med! jättesnygg! tar två röster och länkar; http://hellavixx.devote.se/blogs/4791816/bikini.htm

    kram Helena

    SvaraRadera
  21. jag är med.. jag tänker VÅGA bikini i år för första gången på många år och vill då självklart ha en snygg en och detta var en riktigt goding

    chanette_s@hotmail.com

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...