lördag 21 mars 2009

Nyheter

Vi kommer att ha massor med nya plagg i butiken. Idag har vi fått mycket levererat och nu sitter jag och fixar art.nr., priser, bilder och.. beskrivningar... Det får vänta tyvärr.
Det år så mycket som ska göras att beskriviningar för vänta lite - man ser ju ändå vad som finns på bilden.

Det roliga bland nyheter är Luna i nya färger: vit och vinröd! Det vinröda är mycket elegant naturligtvisst men den vita tycker jag är jätte snygg också väldigt speciell.

En annan nyhet är Alabama chemise - namnet låter mäktigt tycker jag. Själva nattlinnet är så vacker, så vacker - jag får be min man att han ska köpa en till mig... :)
Bifogar bild på Alabama här.

Kolla i butiken - så småningom vinner jag kanske kampen med art.nr., bilder och etc. och produkterna finns till salu.

Välkommen till butiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...